Quo vadis ?

RADOSLAV DANIEL

Azi m-am intalnit cu nebunu’ satului, Marcel Rus, ala pe care familia lui l-a declarat nebun, nu stiu din ce motive, da’ cred ca din cauza ca nu mergea la biserica. Din alt motiv care ? Pentru bani ? Dracu’ stie !

Oricum, el e nebun, nu doar un retardat, ca mine. M-a rugat sa-l ajut cu blogul asta al lui, sa scriu si io ceva, poate reusim si noi, paria satului, sa castigam un ban cinstit, nu doar sa primim pensie degeaba…

Mare belea blogurile astea… io nu prea le am cu informatica, da’ nebunu’ se pricepe… asa ca io numa imi expun ideile si nebunu’ de Marcel le scrie… Da’ nu are asa mare importanta chestia asta.

Cand m-am hotarat sa colaborez la blogul asta, io am vrut sa fiu numa’ jurnalist, da’ cand am vazut cat de al dracu’ de greu este sa redactezi o stire, sa te informezi, sa ii asamblezi structura – titlu, lied, desfasurator si preistoric -, am vrut sa ma las pagubas. Am zis ca nu e de mine… Atunci, nebunu’ satului, asta care e redactorul acestui site, Marcel Rus, mi-a zis ca pot sa incep cu editorialul, ca nu trebuie decat sa-mi expun opiniile…

Daca trebuie sa-mi dau cu parerea, atunci vreau sa va spun ca nu-mi place ca ma considera toti oamenii din sat un retardat, desi, ca nivel IQ, ii depasesc pe toti… La scoala, desi am fost cel mai bun din clasa, sef de promotie, m-au trimis la scoala ajutatoare. Asta ca sa castige un ban de pe urma mea… Sa-mi manance pensia. Traiasca securitatea ceausista, acolo unde toate scursurile din sat au turnat la greu si, mai apoi, la SRI !

Cand nu s-au mai saturat cu pensia mea, m-au dus la spitalul de psihiatrie, sa faca doctorita Podea experimente pe mine, asa, ca sa mai castige un ban de pe urma mea, ca, dealtfel si de pe urma redactorului sef al acestui blog, ca si pe el l-au tinut 10 ani la nebuni, sa poata neamurile lui sa castige un ban de la securista de Podea !

Oricum, noi, un retardat ca mine si un schizofrenic paranoid ca Marcel – bun de dus la ospiciu -, ne-am hotarat sa facem un bussines din acest blog. Vrem sa atragem reclama, asa ca vom scrie. Vom scrie cat mai mult, cine ne poate opri ?

Deocamdata atat am avut sa va spun, da’ nu va iert ! O sa revin in curand cu un nou editorial (asta pana mai invat cum dracu’ sa fac o stire).

2 comentarii

Lasă un răspuns

